torsdag 17 maj 2018

Torsdag 17/5-2018 19:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tror att grannarna var igång igen vaknade ett par gånger och sedan kunde jag inte somna om igen. Men jag fick rätt okey sömn inatt 62 och det är okey men lite kasst. Kom ur sängen idag till 10:50 tiden fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag jo jag spelade lite men bara en stund. Jag hade kunnat gå igång med att nätverket inte är som det skall men det gjorde jag inte. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag satte igång att fixa problemet med datorn och så la jag ner stretchen idag igen. Och jag lyckades inte fixa problemet heller. Så sedan åt jag middag och såg en serie men hann inte se klart idag jag var sen idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag en kass dag och en kass natt så.

TRÄNING: Ja körde idag men jag var seg så jag hoppade stretchen idag igen. Inte bra. Men jag tappa farten och la ner.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt.

TECKNING: Ja inget på posten idag heller.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör igen på denna punkt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: