måndag 21 maj 2018

Måndag 21/5-2018 19:34

DAG: Jaha idag är jag igång på annan tid än innan jag går igång nu till 19:30 så jag kan ta tabletterna till 21:00 det är ingen ide att ta till åtta för det är inte tyst så jag tar till nio och så somnar jag till 23:00 då är det förhoppningsvis lite lugnare och då kan jag somna som jag vill. Nu eller innan så la jag mig till tio och somnade inte förrän till ett tiden ändå. Jag hade hoppats att jag skulle somna tidigt och sedan kunna komma upp tidigare men inte heller. Så nu lägger jag mig till elva så hoppas jag att det är tyst nog. Jag kan inte hjälpa att jag inte kan sova då hade jag ändrat det för länge sedan. Min hjärna tror att tal är väldigt farligt och när jag hör detta så blir jag piggare och piggare tills jag är helt vaken och så blir det tyst och då tar det tre fyra timmar att somna igen för tabletterna har gjort sin verkan redan. Så jag hoppas att det är tystare till elva tiden så ligger jag igen med lurarna på fram till detta och så hoppas jag att jag sover sedan. Igår var det andra grannar som såg på teven jag tror det var hockey och jag kunde sedan inte somna som jag ville så en skit natt igen. Men jag hoppas att jag sover bättre inatt jag hade hoppats på att jag skulle slippa musiken men det går nog inte. Så satte igång med romanen till ett tiden idag det gick rätt trögt idag och till 14:30 la jag ner. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag gjorde benstretch idag och hoppade resten idag igen. Så fick jag i mig middagen och sedan en kopp kaffe såg en serie idag när jag åt. Så mer? Jo jag fick svar idag från Comhem och jag måste köpa ny router kommer kosta mig 149 kommer om fem dagar för det gick inte att laga så telefonen gick igång igen den är kass. Så mer? Jo jag köpte hörlurar idag nä igår som går på 500 så det var inte bra att jag fick betala routern med blir ingen bra månad detta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: ja körde mitt pass idag och det gick okey även om jag var lite seg idag. Men så hoppade jag stretchen igen.

ROMAN: Ja körde idag och det gick så där idag var seg men gjorde lite i alla fall.

TECKNING: Ja kör till söndag på denna punkt igen.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag kan sova så jag kan köra romanen igen mer på denna punkt kommer nog en dag men jag vet inte vilken.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: