lördag 19 maj 2018

Lördag 19/5-2018 19:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår så var mina grannar tysta men inte alla längre ner för det var ju fredag. Så jag sov så där inatt låg på lite över en timme rem inatt och det är precis okey för natt. Kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då tappade jag farten och la ner. Så stack jag till posten och hämtade mina tabletter men idag kom det inte rätt. Jag såg inte när jag beställde men jag fick 20 mg och jag skulle ha 40 mg så jag vet inte hur jag gör nu jag dånade ett sms så får vi se till måndag vad de säger om det. Så jag köpte lite vatten i ICA idag sedan hem igen. Så sedan har jag idag spelat Nintendo och idag har jag samlat nog med frön och har maxat sköld svärd och pilbåge idag så nu är jag redo för att köra svärds kampen så får vi se hur det går då. Så mer? Jo jag vann inte nått igår men jag kanske har vunnit lite ser det idag om en stund. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden nä klockan var fyra när jag gick igång hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde lite ben idag men hoppade resen idag på stretchen.

ROMAN: Ja körde idag men det gick rätt trögt idag men lite fick jag gjort ändå så okey dag idag.

TECKNING: Ja har lyssnat på cd:n idag om nya brevet och jag kör imonn som planerat.

MUSIK: Jaha vet inte när jag kör här igen men jag tar när jag har kommit en bit på romanen igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: