fredag 4 maj 2018

Fredag 4/5-2018 19:33

DAG: Jaha och till natt igen och en skit natt igen somnade men vaknade igen men jag tror att jag är jäktad för jag tar tabletterna till åtta och sedan kör jag blogg och så skall jag hinna slappna av med och då blir jag jäktad. Så idag gick jag igång med bloggen till 19:30 och så kommer jag göra om det går bra att somna. Så sedan efter frukosten så gick jag igång med datorn och idag fastnade jag på ett mail som inte gick att få igång. Jag pillade med det hela dagen och helt plötsligt så gick det in men jag såg idag hur jag gjorde så jag kan om jag måste göra en annan gång. Så fick jag mig till ICA idag och köpte lite tomater och godis och lite till. Sedan hem igen och fixade då mailet och så gick jag igång med middagen hade idag ris och kotletter och såg två serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo datorn blir nog klar till nästa vecka har skickat mail som kommer då och då hoppas jag att allt sedan är klart. Jag har tre program att installera sedan är allt klart. Jo så gick det inte att ladda hem ett program så jag tror att jag skippar statistiken kanske i alla fall. Programmet gjorde bilderna i rätt storlek och nu har jag inte det längre finns inte att få. Men jag tror att jag lägger in teckningar istället och flyttar om lite i menyn. Jag har inget att lägga in ännu men jag hoppas få mer med tiden. Så mer? Jo jag vann lite var nog 20 nått. Så mer? Nä kommer inte på mer just nu. Jo jag köpte ett spel till Nintendo idag gick på 30 så jag tog det var nersatt med 80% så jag slog till såg roligt ut i alla fall. Så mer? Nä jag är nöjd för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppas jag sover inatt så kör jag stretchen imonn.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn på denna punkt. Jag hoppas jag sover hela natten och kommer ut sängen till sex sju tiden imonn. Men det kanske tar ett tag innan jag får igång tabletterna igen.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja om allt går som jag vill så kör jag till nästa vecka om jag sover och sedan vaknar till sju tiden och går upp. Så hinner jag med sången med vi håller tummarna för det.

Så dagen är slut jo jag körde skann idag på båda datorerna. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: