fredag 11 maj 2018

Fredag 11/5-2018 19:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och igen en så där natt sov rätt okey men inte som innan kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till tolv tiden. Sedan upp igen och sjöng lite idag men det går inte bra men jag försöker en annan dag. La ner detta till 15:00 tiden. Jag stack till ICA för att handla lite till ett tiden jag var nere och fick upp den och sedan väntade jag till halv två tiden innan jag stack till ICA. Så när jag sedan kom hem så gick jag igång med sången fram till tre tiden. Så stack ner och fick upp tvätten till fyra tiden och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter  med stripes och såg en serie när jag åt. Så sedan kollade jag datorerna och jag har fått en G disk på musikdatorn som jag inte vet var den kommer ifrån kollar detta nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag har fått nytt spel fick det ifrån ett spelföretag Mini Ninjas det var gratis så jag tog det men det var fel på ljud men det lyckades jag fixa så nu är allt lugnt igen. Jo jag har fått en G disk som inte fanns där förr men nu gör det det och jag vet inte vad det är. Fan vet om det inte är virus som har kommit in kör en skann till på den datorn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn.

ROMAN: Om jag sover.

TECKNING: Söndag.

MUSIK: Till tisdag igen kanske.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: