lördag 10 mars 2018

Lördag 10/3-2018 20:26

DAG: Jaha till natt igen men inatt ja igår så glömde jag ta mina sömntabletter jag tog dem en timme sent igår. Och jag hade svårt att somna igen. Sov inte så bra inatt kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och så satte jag igång med ingenting idag tappade farten helt tänkte gå igång med romanen men hoppade det med idag. Vilket var synd för jag hade ett par bra dagar nu så glömde jag tabletten. Så gick igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med strips och såg ett par serier idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så sedan fick jag i mig ett par koppar kaffe till idag och så väntade jag på att klockan skulle slå åtta. Så mer? En kass dag och jag undrar om jag har hittat tillbaks igen till bra sömn eller om det bara är tillfälligt jag sover bättre. Får se inatt hur jag sover då. Jo jag vann inte stort för de ringde inte men jag kan ha fått under en mille och då ringer de inte ni ser idag på Twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja hoppade idag igen men till nästa vecka om jag sover så kör jag igen.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt.

TECKNING: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn på denna punkt.

MUSIK: Ja till tisdag om jag inte sover vilket jag hoppas att jag gör.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: