fredag 2 mars 2018

Fredag 2/3-2018 20:21

DAG: Jaha till natt igen och en kort natt inatt eftersom jag skulle upp så vaknade jag till sex tiden och låg sedan mer eller mindre vaken fram till 07:30 kom ur sängen till åtta och gjorde mig i ordning men jag åt inte frukost idag för tidigt. Så till 08:30 stack jag till tandläkaren och sedan hem igen. Det var något men inte så mycket att se så vi väntade och idag gjorde det knappast ont alls. Så sedan hem och fick i mig frukosten till 11:00 tiden och sedan tabletterna till 11:30 tiden. Så sedan fick jag felet fixat idag så jag gjorde spelvideon klar för att användas skall nu bara få över 200 så kan jag spela spelet och sända ut det via Twitch och sedan Youtube med. Så mer? Jo jag tvättade idag så till tolv stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Och till ett tiden så var jag nere och hängde upp tvätten och sedan till 14:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite tog ut idag 300 så nu är det inte så mycket kvar denna månaden. Jo jag såg att jag vann lite i onsdags men jag kollade inte det den dagen alls såg igår och la upp Twitter på det med. Så sedan till fyra tiden så var jag nere och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och idag glömde jag tomat. Så såg två serier idag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Jo jag la upp ny statistik igår med eller förrgår den förste så i torsdags kom det upp nytt om ni vil se. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp kör tills imonn igen hoppas jag om jag sover vill säga jag hoppas det även om det ser lite mörkt ut så hoppas jag det. Mer om detta imonn.

ROMAN: Ja sömn igen som vanligt så kör jag imonn. Var ett tag sedan nu så.

TECKNING: Ja söndag så hoppas jag att jag sover natten fram så skall jag köra lite mer denna gång.

MUSIK: Ja till tisdag skall jag ut och ta prov igen så hoppas jag att mina vita blodkroppar har kommit igen jag vet inte hur lågt det var men vi hoppas att de har kommit igen vet ej när jag får svar heller.

Så dagen är över och jag säger som jag brukar göra vid denna tid. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: