söndag 10 december 2017

Söndag 10/12-2017 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov 45 minuter rem och var illa seg när jag kom ur sängen idag till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så skulle jag då ha tecknat idag och jag satte igång men inte idag ja la ner igen nästan med en gång. Kände inte alls för det idag. Så jag gick igång med serier och körde det fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg sista delen i serien. Så men jag har många mer att se. Ja i alla fall tre till som jag skall se innan nya säsongen kommer igång. Så mer? Jo i morse så löste jag ett problem med musikdatorn innan jag gick igång med dammsugningen. Så nu är allt okey med den har ett problem med denna och jag hoppas få det löst med om ett tag. Så mer? Jo de har inte ringt men jag hoppas ändå att jag vann lite kan ha vunnit under miljonen då ringer de inte. Ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Har sett på Youtube idag på DLC packet lite av varje för zelda idag. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat för imonn så jag är redo förkylningen är bättre men inte över ännu men jag tror att jag mår bättre tills imonn. Håller på att försvinna.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag igen imonn. VI håller tummarna för det.

TECKNING: Nä idag la jag ner nästan med en gång hade inte lust att köra idag alls men körde ändå och det sket sig.

MUSIK: Ja jag tror inte jag kör till nästa vecka för det har inte släppt men till slutet av veckan kanske.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: