fredag 8 december 2017

Fredag 8/12-2017 20:08

DAG: Jaha en rätt okey natt inatt fick en och en halv timme rem och jag var rätt pigg idag när jag kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv.  När den gjorde detta så stack jag ner med tvätten och la in den sedan upp igen. Och idag kom nya DLC packet till zelda ut och jag laddade ner och spelade lite idag. Men dog just som jag klarade av det idag så jag la ner. Får ta dem med pilar för jag har bara en träff och sedan dör jag. Så till ett tiden så var jag nere och hängde upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen var nere och fick upp lite tvätt och så spelade jag lite igen. Så sedan till tre jo jag skannade datorerna idag med och skulle fixa ett problem med musikdatorn men det sket sig. Jag hade inget hemma nätverk och det ville inte men jag kom ihåg sedan förra året och fixade till det och sedan skulle jag då fixa problemet men inte jag la in ett ilägg om det så får vi se vad de säger om det. Så mer? Jo till fyra tiden var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg ett par serier när jag åt idag. Så mer? Jo ingen vinst idag inte stor i alla fall för de ringde inte. Men kanske lite ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn. Och förkylningen är lite bättre men inte över hoppas att den släpper till nästa vecka igen.

TRÄNING: Ja kommer nog inte att köra stretch imonn i alla fall eftersom jag är sjuk. Men vi får se hur det känns imonn.

ROMAN: Ja till nästa vecka hoppas jag att jag kommer igen på denna punkt.

TECKNING: Ja söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja vi får se när jag kan köra igen eftersom förkylningen inte ger sig så.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: