fredag 15 december 2017

Fredag 15/12-2017 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt jag har sovit rätt okey ja inte så illa men inatt så. Sov då 42 rem och vaknade till sex tiden och kunde sedan inte somna om igen. Så till 10:30 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och sedan mina tabletter. Så sedan tänkte jag idag spela lite och det gjorde jag men jag dog med en gång så ja la ner. Så jag satte mig och glodde på serier igen ett tag sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag fläsk och mos gott mos såg ett par serier med och sedan fick jag mig en kopp kaffe och så glodde jag på en serie till innan jag la mig ett tag. Så en skit dag idag men jag har haft värre så. Mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra stretchen igen om jag sover vill säga jag hoppas på det.

ROMAN: Ja förkylningen är bättre så jag hoppas att jag kan köra tills imonn om jag sover vill säga.

TECKNING: Ja skall köra till söndag igen.

MUSIK: Jag hoppas att jag kan kör igen till tisdag då tror jag att det är över så kan jag förhoppningsvis få till lite kör med. Men det kommer nog ta tid innan jag kan sjung in kören.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: